Kaizen (jap. 改善 „Promjena na bolje“) označava japansku filozofiju života i rada: potraga za besprestanim poboljšanjem i unapređivanju raznih procesa. Svjetski priznata, toyotina poslovna filozofija je ono što Toyotu čini onim što ona danas uistinu jest-svjetski broj jedan! Ne samo po broju prodanih vozila, već i po kavaliteti automobila, njihovoj tehničkoj dorađenosti i naprednim tehnologijama.
U Trofej autu, Kaizen je naša ideja vodilja, kupcu odličnih automobila osigurati odlično iskustvo prodaje i servisa. Optimalnom organizacijom, od 2002 godine na zadarskom područiju pokušavamo svakom kupcu Toyotinih vozila učinit vlasništvo nad vozilom bezbriznim i sigurnim. I pri tome želimo svakim danom biti bolji i uspješniji, onako kako to, uostalom, toyotini automobili uistinu jesu.
Kontinuiranim poboljšanjima, stalnim odlascima na školovanja i usavršavanja, nastojimo kupcu pružiti ono što Toyota vozila svojim vlasnicima nude - vrijednost više za njihov uloženi novac. Osim kupnje novih toyota vozila i servisa, u Trofej autu nudimo i od našeg servisa provjerena rabljena vozila, mogućnost kupnje metodom staro za novo.
Timski rad, motiviranje zaposlenika i kontinuirano usavršavanje dio su naše poslovne svakodnevnice. I u tome želimo biti prepoznati kao ambasadori sjajnog iskustva servisa i prodaje vozila. Vjerujemo da ćemo u tome i uspjeti.